Lisbeth Salander, eller Lisbeth SALAMANDER? DUNDUNDUN.

Hejsan hoppsan lillebror!
Idag var det seriepremiär och fotbollsspelare som jag är, var jag taggad till 1000. Eller inte. Att gå upp klockan åtta var ingen höjdare. MEN jag släpade mig ner för trappan, skärmde dock slag på min gamle far. Likblek och med ett jävla fågelbo på huvudet är ju inte direkt en kul syn att mötas av. Jag åt iallafall min ostmacka och sen vann vi med 7-0.

Nu äter jag jäääätteseeeeega godisar och dör lite i soffan, som vilken lördag som helst. (Jag måste verkligen skaffa mig ett liv)

keep it real
/M

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

vad ska du hitta på i dag dÅ?:D

2010-04-25 @ 10:21:11
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0