Vi lever.

Nu är det så här: jag och min kära josefine har alltså haft sommarlov. liksom alla andra barn i detta avlångformade banan land. det är alltså därför vår blogg har gått och dött. men nu, NU ska här bloggas. eftersom det är i skolan allt händer så kunde vi ju liksom inte blogga under sommaren. I ALLA FALL. Mycket har hänt och mycket har inte hänt. Vi har varit på läger (dock inte på samma), vi har åkt låångbård (jossan åkte, jag "åkte") och så det viktigaste av allt: JOSSAN HAR FYLLT SJUTTON! vilket betyder att vårt bloggnamn nu vilar lite tyngre på mig. eftersom jag bara är sexton. eller ja, i tre månader till. SEN JÄKLAR! ANYWHO. se nu till att hitta tillbaka till vår fina blogg, för den är fin.

alltid lika snygga.




PUSS
keep it real
/M

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har faktiskt också "åkt" longboard :D

2010-08-30 @ 13:07:49
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: My

och så har du inte det :pppPPpPPPP

2010-08-30 @ 14:34:17
URL: http://sixteengoingonseventeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0