have you ever been alone in a crowded room?

har spenderat hela min lördag med att sjunga. vi har repat, repat och repat lite till inför konserten nästa vecka. det blir bra. ja. det blir det minsann. sen sjöng vi på biblioteket. måste säga att det var en väldigt befriande känsla att för en gångs skull få låta i ett bibliotek. om ni ville veta liksom.

nu är jag typ så här

trött. så jag tänkte nog sova. eller nej. jag tänkte kolla på glee och inte gå upp förän JÄTTEsent imorgon. för idag gick jag upp omänskligt tidigt för en lördag. KLOCKAN 7. okej. halv åtta. fem över halv kanske den hann bli. men klockan var ställd på sju. och bara det är ju hemskt.

ha en bra natt mina vänner. det ska jag ha i alla fall. och om ni hade tänkt ha en dålig natt så kan ni kolla in den här videon. för seriöst, tre ord: jag dör.




Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh jag gillar glee (:

2010-12-12 @ 10:49:47
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Josäfin :>

GLEE =D=D



Haha älskar hadern ;)

2010-12-12 @ 11:18:41
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0