Ekonomi <3

Klockan är mycket. Jag sover inte. Det är Niklas fel. Och nej, det är inte min snygga pojkvän som avgudar mig och som skulle göra vad som helst för mig, som håller mig vaken, utan min samhällslärare som plågar oss med ekonomiprov om typ ekonomi. Han tvingar mig sitta uppe hela nätterna och studera i djup koncentration. (nu lät det lite som om han är hemma hos mig och det kan ju tolkas fel, så NEJ han tvingar mig med sina tankar) Jag gillar inte ekonomi. Jag tycker att det räcker att veta att om jag har 100 kronor är det väldans dumt att köpa nått som kostar 105 kronor.

Heeeepp, åter till böckerna.
PUSS, don´t drive a car with no ratt.
/M

lampan lyser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0