HC Andersen, en man med stor näsa.

Läste precis Js intressanta inlägg. Kan ju medela att jag inte fattade den tidigare idag, men eftersom jag fattade den nu väljer jag att räcka upp en hand. Fast jag kan ju lika gärna ljuga, för det är ingen som ser mig. På tal om att inte se så bakade min mamma chokladbollar till mig förrut. Jag var jätte deppig för att jag hade pluggat på fel sidor till idrottsprovet på fredag. Det stod EJ sidan 22-39 och inte sidan 22-39, när jag var på sidan 35 såg jag det. Tack gud.

Chokladbollarna hjälpte iallafall lite, och sen hjälpte det att riva sönder och stampa på anteckningarna. Nu ska jag fortsätta läsa om HC Andersen. BTW,  jag och J skulle nog heta Andersen om vi var från norge... eller är han från danmark? Som sagt, måste plugga.

keep it real people!
PUSS
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0