hellre torkade linser än torkade tomater.

Hejsan hoppsan lillebror!
Jag har kommit fram till att jag inte är sådär jättedundermegasmart. Jag vet, big chock there! Men anledningen till att jag kommit fram till detta är väldigt enkell. Imorgon ska vi lämna in en saga, som jag inte har skrivit klart. På torsdag har vi svenska prov, som jag inte börjat plugga till. Och på fredag har vi idrottsprov, som jag inte heller har börjat plugga till. Get the picture?

Nu har mina liser torkat vilket kanske skulle kunna vara en bra hint att jag borde sova. MEN icke, här ska det skrivas saga, kollas på CSI, borstas tänder och framförallt, det ska ätas kladdkaka.

PUSS
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0