billingen i mitt <3

en mil senare och vi lever (nästan iallafall). det var nämligen friluftdags i skolan idag, TJOHO VA KUL. vi gick heeeeeeela vägen upp till billingen, och backen var ju inte nådig alltså. inte på nåt sätt. trodde verkligen att jag skulle dö. kunde se löpsedeln framför mig: 16årig flicka hittad död i en backa med munnen full av kakor. det där med kakorna kanske är lite önsketänkande, men det vore så jäkla coolt att dö med kakor i munnen, typ känna dom smälta medan man dör.

anywhooooo, nu ska jag ränka mina strumpor och läsa harry potter.
köss.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, varför städar du inte? :)

Jag tycker inte att det är speciellt jobbigt att städa faktiskt. :P

2010-05-28 @ 16:20:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0