choklad är gott.

hejhopp lingon...kropp.
klockan är bara halv 12 men jag har redan klämt en film och eh.. 150 gram choklad. (jävla ämnesomsättning) but as I said, kommer ändå dö en dag. (har dock kommit fram till att den dagen kan komma snabbare om jag fortsätter att täppa igen mina ådoror med fett)

igår gjorde jag en sjuhelsikes mysig spotifylista, den heter det-känns-i-magen-musik och det är massa mysiga låtar som man ja, känner i magen. http://open.spotify.com/user/typmy/playlist/2Mm2o5Ta4ErrtHrZja5NFe lyssna och njut. och känn i magen.

nu ska jag äta det resterande 50 grammen av min choklad. för jag har fel på ämnesomsättningen. faktiskt. typ.

keep it real
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0