hur vet man om ps står för photoshop eller play station?

ibland (alltid) när jag har datakunskap så har jag har jag datakunskap på ett eget vis. för jag anser att man lär sig om datorer om man sitter och klickar sig vidare mellan olika sidor. jag menar, man lär sig verkligen var man ska trycka på musen (haha) för att det ska funka. men eftersom jag nu har haft mina egna lektioner, kommer följderna att jag måste jobba som inniiiiiii hemma. vår lärare sa nämligen att man kunde skicka in lite saker (skit) man gjort i ps osv. jag frågar nu mig själv: varför har jag inte gjort mer i ps? jo, för att jag övat på att trycka på musen (haha). inte så jävla smart egentligen för nu panikphotoshopar jag massa bilder som ja, kommer se ut som skit. men what to do liksom?



man kan även lära sig lite mer om photo booth om man vill. det brukar jag göra.


Kommentarer
Postat av: simone

Det märker man i meningen :)

2010-05-27 @ 17:14:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0