do what you like, like what you do.

dunkar musik på altanen, tuggar extremt goda hallontuggummi och drömmer lite om livet.

nån gång i livet ska jag sova på en studsmattta.
nån gång i livet ska jag bara äta ananas.
nån gång i livet vill jag ha en gul bil, bara för att kunna bidra till fler "gul-bil-smällar"
nån gång i livet ska jag göra nåt bra.
nån gång i livet ska jag lära mig dricka kaffe, bara för att kunna klassas som vuxen.
nån gång i livet ska jag börja leva, typ på riktigt. typ nu. typ göra nåt bra av varje sekund. nästan i alla fall.



PEACE
/J



Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi kan ta en sova-på-studsmattan-och

-bara-äta-ananas-kväll/natt i sommar :D :D

2010-05-22 @ 18:01:39
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: MY

Jag är lätt på, jag har liksom också alltid velat sova på en studsmatta!

btw, det där kunde lika gärna varit min lista, ännu en sak som gör oss liiiiiika. herregud. typ.

2010-05-23 @ 13:47:48
URL: http://sixteengoingonseventeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0