you only live once, but if you do it right, once is enough.

det är endast tre fjuttiga, pluttiga veckor kvar innan det är sommarlov och frihet. jag gråter av lycka.
fast innan ettan är slut har jag m-a-s-s-o-r att göra.

jag skulle hellre måla lite och göra mitt rum mer j:igt
jag skulle hellre skaffa mig en longboard och glida runt i solen.
jag skulle hellre åka till liseberg, åka höjdskräcken och inbilla mig att jag flyger.
jag skulle hellre lära mig saker jag själv vill lära mig.

jag känner att det här med listor i varenda inlägg är nått jag är väldigt bra på, jag ska typ göra en lista över saker jag vill göra innan jag dör, eller innan jag inte kan gå mer. fast jag ska nog inte göra det ändå, jag ska bara leva, helt enkelt utan massa måsten. det enda jag ska gå efter är klockan, alltså hur levde man innan den fanns?





långt inlägg, måttligt intressant information. nu ska jag sova.

godnatt
/J



Kommentarer
Postat av: Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

2010-05-26 @ 21:22:15
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0