let life happen to you

jag är överlycklig över min nya mussepiggtröja. han är så söt och glad, jag tror jag ska gifta mig med honom, om mimmi tillåter. förövrigt är det 10 dagar kvar till sommarlov och typ 86 dagar till min 17 födelsedag. tjihoo

just nu skulle jag väldigt gärna äta jordgubbar och annanas med såna däringa finfina människor som man kan prata med utan att ens öppna munnen, såna där människor som fattar vad man pratar om även om det man säger är fullkomligt obegripligt, såna där människor man kan skratta konstant med utan att det finns nåt roligt i det hela.
JISSES vad kuuuuuul det skulle va.




PEACE

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Förlåt för sent svar :S Jag ska iväg och shoppa^^ Allt bra idag?

Kram!

2010-06-05 @ 10:49:10
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0