by the way, I'm wearing the smile you gave me

här sitter jag och nyser samtidigt som det kissar utanför fönstret.
det har varit lite dött här ja. josefine har VARIT borta, my ÄR borta.
jag har haft världens finaste helg. så hiiiiiiiimla bra va den. jaa!

idag är en såndär tråkigt grå dag som man bara vill sova bort. det har jag i och för sig nästan redan gjort också, men jag har också kommit på att jag ska sluta att göra ingenting. från och med nu.

det finns så himlans mycket jag vill göra och borde och vill, men mitt i allt så ska man räcka till. sen längtar jag tills jag blir stor, fast det verkar lite läskigt det också. jag kan ju ingenting om att vara stor, jag vet inte hur man gör för att vara stor heller. jag längtar faktiskt efter att få städa min egna lilla lägenhet, fast mest av allt vill jag nog ha mitt körkort och en fin liten blå bil. 297 dagar kvar, det går fort!

Nääej, nu ska jag lyfta rävaa från soffan, låta datorn vila lite för en gångs skull, ta på mig en mössa, hoppa på bussen till stan och fortsätta leva. det blir mysigt. PUSS


bilden är grå, precis om min dag. fast jag är glad ändå, jaaaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0