godmorgon världen.

det är så här va. att jag skulle egentligen klickat iväg ett litet fint inlägg igår kväll. meeeeen det var så här va. att jag hade fullt upp med att... inte göra det. så förlåt mig jossan.

dagen idag har börjat ovanligt tidigt. redan klockan nio slog jag upp mina små grå/blå/gröna ögon (som jag intalar andra är helt och håller asgröna) och stegade iväg mot vår alltid lika illaluktande toalett. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan hoppa på min cykel och trampa iväg mot biblioteket. jag ska nämligen låna en bok eller två förstår ni. för det får mig att verka mycket smartare än sanningen.

slänger in en dagens outfit också....



körde på lite sådär avslappnat coolt idag. soooo bibloteks-stil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0