i put some new shoes on and suddenly everything's right

idag gjorde jag och jossan världens finaste videoblogg. den kommer typ imorn tror jag. och sa jag att den var fin? den är fin. jättemegafin.

jag har köpt skor idag också. dom är också jättefina. sen när jag kom hem mådde jag illa så jag la mig på golvet och dog. mamma trodde jag var död. det var kul. men inte för mamma. hon blev arg. hon tycker inte att man ska skämta om sånt. det tycker jag.

imorgggggon börjar jag klockan 12. det är najs. sovasovasova. på tal om att sova. jag sov lite både på naturen och på historian och på engelskan idag. det var lite svårt att sova på idrotten så jag struntade i det. vi gjorde rumplyft med skivstänger i stället. mina höftben är lite avbrutna men det är ok. hellre ont i höftbenen än i... typ... nagelbanden. för när man har ont i nagelbanden då är livet inte alls lika bra. man kan ju inte ens ta på sig skorna utan att dö.


Här skulle det varit en bild på mina nya skor. men jag orkade inte hämta dom i hallen. så ni får en bild på min fot och min fina strumpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0