just another day

nu se det snöar, nu se det snöar det va ju roligt HURAAAAAA. hela klassen typ dör medan jag klistrar näsan vid fönstret och äääälskar det jag ser. hade den stannat lite längre än typ tre sekunder hade det vart ännu bättre...

i alla fall. jag har inget o säga, så jag skriver bara för att det är så förbaskat roligt, jaaaaaag loooooovaaaar!
fast precis just exakt NU, kom jag på att jag kan  berätta för hela världen vad som är bra med livet. det är roligt, jaaaaag loooooovaaaaar, igen!

när man vaknar, sängen är varm och kommer på att det är lördag. nästan så att man gråter för att det är så bra!
när man hittar en ny megabra låt på spotify som är...megabra.
när det är gott ris i skolan, såntdär klibbigt, vitt. mmmmmmmmmmmmm
när det kommer en snygg och glad konduktör på tåget, heheh.
jaa, det är bra saker, maaassa bra saker!

säkert det värdaste inlägg jag någonsin gjort. eller inte. värdaste är säkert inte ens ett ord.!.!.!.!.!.!.!

BESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESO
BESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESO
BESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESO
BESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESO
BESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESOBESO
BESO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0