ola-conny 4-ever <3<3<3<3

god kväll mina vänner, god kväll! här sitter jag som en svettig munk och kollar på ullared som en annan svennebanan. jag ska kontakta den däringa ola-conny och fråga om en dejt. han verkar så himla trevlig. han gör verkligen rätt för sitt namn. ola-conny... det ska min son heta! han ska ha rutiga tröjor och fluga. och sådär jättetjocka glasögon som bara en man som heter ola-conny skulle kunna bära upp. min son, ola-conny, han ska äta äpplen på samma sätt som jag äter bananer. han ska älska äpplen nästan lika mycket som jag älskade darin när jag var tretton. lilla ola-conny ska vara allt som ingen annan är. han ska kolla på biggest looser och äta ännu mer äpplen. han ska söka sommarjobb på ullared och sen äta hästkött mellan sina hamburgebrön. brön. brön. så fint ord.

BESOOOOOO VÄNNER! BESOOOO!




Kommentarer
Postat av: simone

haha sweet pic :D

2010-10-20 @ 20:13:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0