OMG, en bird! flyttar den på sig?!?!

idag anlitade jag ronja som designare till vår header (eftersom allas våran jossan inte kan få tummen ur och göra en). så snart slipper ni skåda denna tegelvägg till header. den kommer bli megafin, det vet jag. för ronja är bra på sånt därnt. idag har jag förövrigt överdruckit mig själv på oboy. magen bara kurrar oboy bubblor. lite jobbigt eftersom det låter så högt. och då kan jag inte riktigt sova. inte för att jag har försökt men ändå.

förövrigt så är rubriken ett citat från min senaste övningsköring. jag vet inte, men jag tror inte riktigt att huvudet är med när jag kör bil. eller i alla fall inte språkdelen. det känns bara inte okej att jag förstör det svenska språket så där. INTE OK. men hey, jag har klarat svenska A så då får jag säga vad jag vill.

BEEEEEEEEESSSSSSSSSOOOOOO


this is me and my mer. i love mer. mer is gott. eat mer. but not tooooo mer. then you get väldigt feeeeet. but eat not to lite. then you disappear. and that is not bra. and yes. mina eyes are not the same storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0