en giraff som bajsar äpplen är ingen noshörning.

tjing tjong långkalsong! hoppas livet är fint hos er alla körsbärsbaserade äppelknoppar. jag mår bra i alla fall, alldeles överdrivet förträffligt bra!!!

idag har jag sovit megalänge, varit på filmpremiär, ätit salta pinnar och fått en födelsedagspresent.
jag ska få gå på vilken bio jag vill, köpa popcorn och såntdär mysigt utan att betala ett enda öre (eller krona för den delen.)

igår va o också en bra dag. jag såg på bee movie med världens bästa människa och skrattade lite åt hur otroligt roligt det är att se på barnfilmer. sen gick vi ut och frös räva av oss och pratade om hur kort jag egentligen är. det var roligt det också, hehe.

nääej, nu ska jag sluta informera er om hur min helg sett ut och fortsätta med mina historiafrågor. bajs på dom, ja.
jag ska fortsätta att mysa med min mysiga kudde som luktar så hiiiimla gott.

BESO BESO på er allihopa. ät nu inte för många kanelbullar med tanke på att det snart är julafton. glögg, pepparkakor och tomteluvor, mmmmmmm.



hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0