glad påsk kan man säga ibland. då är man snäll. och trevlig. för det ska man vara. annars är man dum.

hej kompisar!
jag äter godis ur mitt påskägg och precis som alla andra njuter jag av det fina vädret. det är lite lustigt det där med väder. hur intressant vädret tycks vara. varenda facebookstatus har handlat om väder den här veckan. och likadant var det varje gång snön kom på besök. vi klagar. vi älskar. vi hatar. vi visar bilder. vi verkar hela tiden glömma bort att det här faktiskt händer varje år. ja. VARENDA JÄVLA ÅR! snön kommer, snön försvinner. knoppar slår ut, löv trillar ner. det regnar, det blåser. det är varmt, det är molnigt. hur svårt ska det vara att fatta? det är såhär det funkar. det kallas ÅRSTIDER. men nu ska inte jag vara den som är den. tänkte mest bara tala om att det är såhär det ligger till.

nääää vet ni vad. nu packar jag ihop min skit, snörar på mig conversen, drar och köper en engångsgrill och myser järnet vid sjön med mina brudar. ha det fint i påsk vänner. det ska jag ha.




det här är jag och min påskilus kycklingus. han är fin. han heter sebastian. jag tycker om honom nästan lika mycket som jag tycker om hopprep. fast inte riktigt. i början va sebastian söt. sen fes han. det luktade inte gott. jag blev lite ledsen. men inte jätte. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0