när livet ger dig citroner, släng dom och köp bananer istället.

nu har jag legat i min säng sen i söndags. och visst det är väl skönt att ligga, men asså det börjar bli lite enformigt. jag har räknat plankorna i taket 274 gånger, pillat bort alla noppror från min lila filt, jag har även planerat min 18-årsfest, min student och mitt bröllop. har inte hunnit med min begravningen än. men jag vet att den kommer blir AWESOME.

och när jag inte legat och planerat och räknat så har jag kollat på film, läst alla bloggar i hela världen och uppdaterat facebook sisådär ett par miljoner gånger.

varför har jag då spenderat all denna tid i sängen? man kan ju tro att det skulle kunna vara för att min säng är så förbövelens skön. men icke. jag har en disk i kläm i ryggen. det har alltså varit lite svårt att röra sig om jag säger såååå. men efter massage (alltså inte såndäringa skön massage som man vill ha, utan mer jag-drar-isär-dina-kotor-med-min-kroppsvik-massage där massören i fråga förmodligen är lagt åt det sadistiska hållet.) MEN det hjälpte. så nu har jag fått nåra fina övingar som jag ska göra och så ska jag äta extra mycket choklad (det där sista är en egen rekommendation hehehe). så imorgon ska jag till skolan. och jag är glad. dels för att jag har så himlans fina klassmatessss men också för att vår historialektion är inställd. vilket betyder att vi börjar 13.10. TIO ÖVER ETT THAT IS. alltså 10 minuter EFTER klockan 1. tre ord: U N D E R B A R T.

här har jag illustrerat lite fint vad som är problemet. och jag vet. ni behöver inte säga hur fantastisk jag är på att måla. jag vet redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0