dance dance dance with somebody.

det var ett tag sen ni hörde (läste) något från oss. närmare bestämt så var det väl si sådär ett sportlov sen. jossan har varit nånstans norr i landet och åkt skidor och grejor. jag är ingen skidmänniska så jag stannade hemma här i mellansverige och var kräksjuk istället. sen passade jag på att få nässelutslag också när jag ändå höll på. har varit ett riktigt sportig sportlov med andra ord. hehe. fast idag har jag faktiskt lirat boll. och ska göra det imorn också. så att det väger upp liksom.

och eftersom det ska spelas fotishbollish i morgon också så blir det en kväll i soffan. ska kika lite på nått musikprogram på ettan som moderskeppet så gärna vill se. få se om det är något att ha.

nu vet ni i alla fall varför vi har varit så himlans off. eller aaaah jossan hade ju inte sitt huvud i en toalett så hennes ursäkt för att inte ha skrivit är väl inte så jättebra. jag menar hon har ju faktiskt en ifån så hon kunde ju bloggelibloggat i backen. men vad vet jag. hon kanske har noll kooordination och liksom inte alls kan skriva och skida samtidigt.

nejnejnej nu ska jag inte störa mer. med lite mando diao i öronen ska jag nu återgå till att ignorera min familj. have a good one ppppppl. ttyl. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0