föddes en lördag, mamma kalla mig för discotjej

Eftersom jossssan gjorde en sånhäringa fin lista så är det ju inte mer än rätt att jag också gör den. ni vill ju veta lite om mitt liv också. jag vet det.

Min bästa vän
är inte en person. det är flera stycken och dom är så fina och söta och rara och jag tycker om dom lika mycket som jag tycker om min hamster.
När jag borstar tänderna räknar jag till två minuter. men jag orkar aldrig räkna klart.
När jag lagar mat blir alla glada och säger att dom älskar mig.

Jag är rädd för små gubbar i buskar. (även för stora gubbar)
Den värsta känslan är när man vet att någon är arg på en och man är lika arg tillbaka och ingen säger förlåt först.
Den bästa känslan är när man slutar vara arg på någon och bara tycker om den.
Jag är bäst på att slarva bort sladdar. det är inte så användbart.
Jag är sämst på att hålla koll på mina sladdar.
Jag lyssnar på mamma.
Jag pratar när alla andra pratar.
Jag tycker om råa potatisar och att springa runt barfota på grusvägar så att fötterna blir alldeles röda och smutsiga. då vet man att man lever.
Kärlek är kärlek.
I somras sprang jag barfota på grusvägar och levde.
Sist jag grät var en dålig dag.
När jag vill tänka vill jag vara ensam.
När jag bakar sprängs muffins.
Just nu är jag kissenödig.
Om jag var ett djur skulle jag vara en rosa elefant. helst med vingar också.

from the NNNNN to the AAAAWWWWWW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0