i'm leaving because you never asked me to stay

sitter här och käkar vindruvor i min ensamhet samtidigt som jag försöker övertyga mig själv om att vindruver är tusen gånger godare än muffinsarna jag vet står på köksbänken. det går inte allt för bra.

förresten så flyttade min bror hemifrån igår. på tiden om du frågar mig. så nu är jag nästan ensambarn kan man säga. båda mina syskon har flytt och jag tycker därför att mina so called föräldrar kan börja ge mig mer pengar. jag menar dom måste ha överskott av det nu när dom bara har en skrikande unge att mata...

nejnej nu ska jag falla för det svenska-grupptrycket (man vill ju inte verka osvensk liksom! herregud. sd kanske slänger ut mig!) och kolla på solsidan. jag kollar mest för att han dorsin är så himlans söt.

en liten fin bild för att göra eran tillvaro lite bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0