you're a part-time lover and a full-time friend

bara för att det är fredag (och för att jag verkligen inte vill ta fram naturboken) så har jag satt ihop en såndär fin liten spellista som bara jag kan. den är faktiskt riktigt fin. sådär lite sommrig och mysig. och hjärtig. jag blir nästan sådär lite pirrigt kär när jag lyssnar på den. nivet sådär pirrigt kär som man blev när man gick i tvåan och man jagade den där killen som fått hjärtat att slå lite fortare runt hela skolgården. helst inne bland taggiga buskar så att man skrapade upp både den ena och den andra armen. ja. precis så känns det. gåshuden liksom kryper fram längs varje kvadratcentimeter av kroppen. en liten pluttig centimeter i taget så att man verkligen känner den sprida sig. och det känns bra. brabrabra.

okej. nu ska jag sluta skriva massa konstiga saker. men jag vill verkligen inte ta tag i mina läxor. för dom gör inte så att det pirrar det minsta. inte ens i lilltån.

här har ni den i alla fall. enjoy. i will.
http://open.spotify.com/user/typmy/playlist/0NQN3duLev2feUAVinok0D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0