we are all born superstars.

åh jag blev så himlans glad när jag såg vad lilla josefine hade lagt upp för klipp. ja. jag satt här och log och blev så där glad som man bara kan bli av katie. så glad så glad så glad.
idag har jag varit hemma sjuk förstår ni och det har varit otroligt onajs. jag har ätit ägg och räknat plankor i taket. typ. men i morgon ska jag dra mig till skolan, för annars får inte jag grillililla med mina kära vännor på kvällen. (okej. jag erkänner. jag saknar mig lilla klass också. för ni är fina.) jajajaja. nu ska jag sovelisova. ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tror du på allvar att vi inte saknar dig när du inte är i skolan! Att du kommer, tjohooo! :D

2011-05-19 @ 22:49:54
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0