it's only you I think about

körde min nya dusch-taktik idag igen. röööööd som en tomat blev jag, men sååååå skönt det vaa. hehe

anywayy. bra söndag har jag haft iallafaalllll. skidor har jag åkt, tappat ut varm choklad över mig har jag gjort, sprungit lite har jag också gjort. sen har jag gjort massa andra saker också, men detaljer är överskattat och tar för lång tid.

IMORGON ÄR DET KORTISDAG. SNART ÄR DET SPORTLOV OCH LÄGEERRRR. SALEM AL FAKIR GÖR FINA LÅTAR. NYPONSOPPA ÄR RUSKIGT GOTT. JAG LÄNGTAR EFTER ATT SPENDARA SOMMAREN MED MIN FINA LÅNGBRÄDAA. JAG TYCKER OM MIN FINA POJKE. JAG TYCKER LIVET ÄR BRA.




Kommentarer
Postat av: martina

vilken fin bild på mig!

2011-01-31 @ 12:30:13
URL: http://pussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0