If you were the winter, I know I'd be the snow

man har verkligen tid att blogga när man inte gör läxor. för aaa jag har typ insett att jag inte kommer att göra några läxor denna fredag. och jag vet att jag kommer må dåligt på grund av det imorgon. men som jag brukar säga: det är ett senare problem.

har precis ätit en halv blåbärsmuffin. mamma åt den andra halvan. den största. jävligt lågt.

ska snart lägga mig i min säng och försöka sova. det kommer gå ungefär lika bra som det gick för Ludvig XVI under den franska revolutionen. alltså inte så bra. men jag måste. för imorgon ska jag övningsköra för första gången sen i oktober. det var jättelänge sen för er som inte förstod det. jag kommer inte ens ihåg vilken pedal som är vilken. ännu värre är det när det gäller växelspaken. men jag kan ju meddela imorgon om jag överlevde.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0