jag var kär i idén om dig långt innan vi mötts

förlåååt om jag tjatar om min nacke hela tiden, men istället för att uttrycka min smärta fysiskt använder jag mig av skriftspråket istället. mycket mer praktiskt. anywayy, det gör ont. ibland sådär megaont så man bara vill försvinna iväg till rymden och inte känna nån tyngd elelr smärta överhuvudtaget. eller gör det mindre ont i rymden förresten, jag får nog ta mig ett snack med crister fuglesang innan jag försöker mig på nåt sånt. från och med nu ska jag sluta prata om min nackeeee. tre ord bara: PAIN IN THE ASS. eller pain in the nacke för min del då kanske...



bythewayy, så har jag ännu en liten historia om min nej- jag-har-inte-kommit-i-målbrotten-utan-jag-är-hes-bror. han kastade precis in en liten röd godisbåt till mig, helt bara sådär, för att vara snäll antagligen. men istället för att träffa mig, så kastar han in den under sängen av alla ställen, längst in på platsen där bara damråttor vistas. och min nej- jag-har-inte-kommit-i-målbrotten-utan-jag-är-hes-bror vägrar att hämta den. hans kommentar till det hela var: aldrig i livet att jag hämtar den, jag kommer få panik och fastna! men lyckligtvis fick jag honom att hämta den tillslut. men när han väl krypit ut med den förskräckta lilla godisbåten stoppar han in den i sin egen mun och vandrar ut från mitt rum. hade det då inte varit lättare att äta upp den själv från början liksom, klanthövve till nej- jag-har-inte-kommit-i-målbrotten-utan-jag-är-hes-bror jag har!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahahaha men om han ätit upp den själv hade du inte haft något att blogga om, så ja det var ju lite bra att han gjorde så! :D

2011-03-01 @ 19:32:35
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0