remember me

hola people
egentligen borde jag sova. det är ju en dag imorgon också. förresten så  gör det himlans ont i hjärtat när man ställer klockan på 05.30. så jag gjorde inte det. jag ställde den på 05.40 istället.

imorgon är det fredag, för er retards som missat det. då ska jag fika. funderar på att ta en chokladboll. eller kanske kladdkaka. fast en kärleksmums skulle ju faktiskt sitta fint. kanske tar jag alltihop. fast då blir man kanske tjock. och tjock är tydigen inte bra i dessa tider. för tjock är tydligen lika med ful. och ful är tydligen inte bra. men är jag en död fisk? njaaaaaaaaaa. sist jag kollade så var jag en högts levande individ som inte gjorde som andra säger. så vet ni? jag tänker ta alltihop. sen att jag får kärlproblem i 25årsåldern är ett senare problem.

näää. nu räcker det. om jag somnar nu får jag sova i alla fall 6 timmar och 10 minuter. och det är ju mer än 6 timmar och 5 minuter. så jag klagar inte.

fast eftersom det tog ett tag för mig att komma på en rubrik så stämmer inte mina uträckningar längre. så ja. ni kan ju faktiskt strunta i dom. eller så gör ni inte det. WHATEVAAAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0