would you light my candle?

nu var det minsann ett bra tag sen jag kladdade lite här. och jag vet att ni saknat mig så jag kände att det var dags nu. min helg skulle bli på ett sätt men så blev den inte som den skulle bli men den blir nog bra ändå. hängde ni med där? ibland kan jag vara lite snabb i svängarna. och ibland så är jag inte det.

idag är det ju faktiskt våffeldagen. och eftersom min familj är så himla mycket svensson så åt vi självfallet våfflor förut. med grädde. med sylt. med kniv. och med gaffel. men jag var lite besviken efteråt. jag orkade bara två....... så hiiiimla dåligt av mig. men jag har en teori om varför det gick så dåligt. jag åt inte våffla med grädde. jag åt grädde med våffla. could be way. ehe.

näääävetnivad. nu ska jag återgå till att inte göra något. och sen ska jag inte göra något lite till.
hare fint vänner.

bilden har inget med texten att göra.

Kommentarer
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 19:15:16
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0