when i see someone beautiful i tend to stare. sorry.

jag bara måste få visa min nya klänning. köpte den idag för ett presentkort som jag fick av min bror i födelsedagspresent. han är snäll han. i alla fall. jag ska ha den på vår julkonsert har jag tänkt. och ja. jag försöker verkligen se snygg ut. jag vet. men så fort en kamera kommer fram så gör jag för det mesta (läs: alltid) sånna dära fula grimaser som skulle skärmma vilken unge som helst. och nu när jag verkligen försöker. ja, då syns det verkligen att jag försöker. ja, ni fattar. men i alla fall. JAG GILAR MIN NYA KLÄNNING. PUNKT SLUT.


Kommentarer
Postat av: martina

den är sketa snygg o sånt!!!! VÄRSTA PARTYPARTY!

2010-12-13 @ 19:06:01
URL: http://pussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0