possibility is always at our fingertips

dött..ännu mera dött, hehe.
jag tycker det är roligt att göra listor över bra saker i livet, så here we go.

när det snöar sådär mysigt ute som det har gjort länge nu, o man känner hur kylan erövrar tårna och fingrarna. rätt mysigt faktiskt.
när man hittar brabrabra låtar som är så fina att man typ dör för en kort stund.
när man träffar gamla vänner igen, vänner som en gång i tiden betydde mycket och man inser att dom fortfarande gör det.
känslan precis innan man kryper ner i sängen, när man vet att man fåååår soooovaaaaa
kramar, i massor
NÄR SNÖKANONERNA I BACKEN GIVER OSS SNÖ OCH MAN VET ATT MAN SNART FÅR ÅKA SKIDOR O BRÄDA O SÅNADÄR SAKER. då är livet bra!

sen tänkte jag också ta o meddela att jag har börjat dricka kaffe, iaf lite. en muggkopp!
nu tänkte jag springa lite, vet inte varför men jag tycker det vore trevligt. jag ska va hälsosam från och määä NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0