heaven help me

ibland känns livet sååå himlans meningslöst, liksom när ALLT blir fel och ALLT är megajobbigt. men då försöker jag tänka på alla bra saker, typ så man nästan blir glad!

ibland brukar jag tänka rätt mycket. typ ibland när jag hoppas på att nåt ska bli bra, så känns det som om att bara för att jag vill att det ska bli bra så blir det bajs. eller när man gjort ett prov o nån frågar hur det gick och man säger att det gick rätt bra, men sen gick det bajsbajs. så nu säger jag att jag inte vet hur det gick bara för jag tror att det går dåligt om jag säger att det gick bra. fattar ni?

nu hoppas jag att jag får en bra lördagskväll, jag vågar egentligen inte hoppas, men ibland måste man våga, hehe. jag ber att få en bra lördagskväll, jag vill ha en bra lördagskväll, JAG BEHÖVER EN BRA LÖRDAGSKVÄLL. för en gångs skull.

titta nu ser ni, jag tänker waaayy tooo much!
jisses, det här va nog det ovärdaste och konstigaste inlägg någonsin i sveriges rikes världshistoria.
tack för mig denna fredagskväll, nu ska jag återgå till mitt miniflygelbyggnation.



tänkte bara berätta en till sak. nästan lite rolig är den. min bror har en förmåga att vandra runt i mitt rum och beskåda alla mina saker, och självfallet gör han det när jag inte befinner mig i hemmet. det roliga är att han tror att han är så diskret, men han tittar med händerna och flyttar runt saker lite här och var. så jag tror inte inbrottstjuv är hans framtida yrke, han skulle nog lämna fingeravtryck överallt då!
NU ÄR JAG KLAR, tada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0