16 år & 351 dagar.

hej alla fina hästar (och icke hästar)! idag fyller min storebror 22 höstrar. han är en riktig liten höstpojke min bror. rödbrunt hår som löven liksom. han fick en film och toblerone av mig. tobleronen skulle väga upp om filmen var dålig typ. vadåååå snäll lillasyster?
vi har ätit så mycket tårta att jag till och med (kanske lite TMI men...) var tvungen att gå och tömma en gång. för att kunna äta mer sen liksom. synd att inte äta när det finns. han fyller ju trots allt bara en gång om året.

BTW!!!!! idag fyller ju jag 16 år och 351 dagar! INTE illa pinkat, right? det betyder att det bara är 379 dagar kvar tills jag blir ARTON FUCKING ÅR! jag kommer kunna äga ett sånt där fint kort som gör att jag kan köra bilen utan att pappa ska klaga på mina inbromsningar. jag kommer kunna rösta på dom däringa partierna utan att det heter SKOLval. jag kommer kunna gifta mig med alla som jag är förlovad med. jag kommer kunna ÅKA I FÄNGELSE!!!!! så jäääkla göööött!!

nu ska jag återgå till att bita huvudena av gelébjörnarna.
BESOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0