det här inlägget är inte värt nån rubrik.

igår när jag låg i min säng och kollade på tv (oklart varför det är viktigt att jag skev exakt vart jag låg) (vart jag ligger är inte era business) så kom det på en såndäringa reklamfilm. ni vet. just den här reklamfilmen (varför jag skriver reklamfilm och inte bara reklam är även de oklart) handlade om det mest fantastiska finnborttagningsmedlet du kan tänka dig! dom är puts väck på några dagar och du kan leva normalt igen.

I ALLA FALL. i den här reklamfilmen dåra, så var det en liten pojke med. han justin bieber ni vet. rådjursögon, 140 cm hög, liknar en trädgårdstomte om man kisar lite. ni vet.

i alla fall så var han med och reklamade för den här krämen eller var det nu va (jag kollade mest på den lille tomten och lyssnade inte så värst noga på pratet). justin (eller tomten om ni föredrar det) sa då att det va så hiiiiimla ocoolt med finnar och att om man vill känna sig cool igen så använder man det här finnmedlet så försvinner dom.

min första tanke var då: den här lille trädgårdtomten som ser ut att vara 12 bast talar om för MIG vad som är coolt och inte. DON'T THINK SO. han kan vara (är) den mest ocoola människan i hela universum (efter hon doris i det där barnprogramet. ni vet hon kossan som är vän med en grävling - gösta) och han försöker styra mitt liv. fan heller. jag blev så sur att jag stängde av tven och började göra läxor istället. och när någon får mig att göra läxor, då är personen i fråga värd en stor fet smäll på käften. så här har du bieber: EN FET JÄVLA KÄFTSMÄLL. gå och lägg dig. klockan är efter bolibompa.


den coola killen utan finnar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0