In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.

i morgon är jag ledig. hur skönt? SÅ skönt. jag har så himla mycket planerat inför i morgon som man annars inte hinner med för att man tvingas räkna matte och skriva glosor och läsa om vem som var kung 1456 och sånt därnt annat onödigt. men i morgon. då jäklans! och eftersom jag har utvecklat en såndär pirr-i-magen-kärlek till listor så tänkte jag dela med mig av morgondagens lista. (shit vad blondinbella jag känner mig nu)(vet dock inte om jag gillar det...) I ALLA FALL.

TO-DO-TOMORROW-LIST-AS-WE-SAY-IN-AMERICAT
- plocka ur lådorna som står ovanpå garderoben (dom har stått där sen jag var 12 så det kanske är på tiden)
- sy klart mina tygkassar (jag är en tygkasse-brud helt enkelt. men inte en såndär vegetarisk. inte längre. jag kom på att jag gillar kött)
- tvätta mina randiga och mina vita converse + sy ihop alla hål (ska dock försöka att undvika att spola ner skosnörena i toaletten den här gången)
- gå till min favvvvvvo secondhand in ma' hood. den är fin.
- läs på lite sådär lagom och svenskt inför mitt engelskaprov (men som överskriften på min lista antyder så lär det ju inte behövas mycket läsning här inte)
- öva på mitt svenska tal lite grannnna.
- fundera på om jag ska träna på kvällen eller om min hosta, rinnande näsa, täppta öron hindrar mig
- skriva en ny lista om saker som jag vill skriva listor om
- tänka lite på om listor är så bra egentligen
- komma fram till att listor inte är rätt onjas
- förbjuda listskrivning

that's it tror jag. fast jag vet ju innerst inne att allt kommer rasa samman i en liten hög i morgon när min klocka ligger i ena hörnet av mitt rum och jag vaknar halv 2. men det är ett senare problem.


mmmmmmmhhhhhmmmmm

Kommentarer
Postat av: madde

Wow! Älskar din blogg!

Hittade precis hit,äntligen en blogg som är mer än yta!Kikade runt lite och föll direkt,är inget fan av blogg direkt,men jag älskar din blogg redan,haha!

2011-08-11 @ 18:14:28
URL: http://thinkingoutloud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0