add life to your days. not days to your life.

asså förlåt. jag ber så hemskt mycket om ursäkt för vår frånvaro. hoppas att inte allt för många av er tre läsare har tagit era liv. skulle vara så himla okul liksom. dessutom skulle ju vår statistik rasa...men men men men nusån är vi back on track. tror jag. jag vet inte ens varför vi var off track. jag antar att vi satt för mycket vid facebook, halkade runt för mycket på trottoarerna, åt för mycket blåbärsmuffins och levde för mycket för att liksom hinna med att bloggerliblogga.

hoppas att ni lever och äter. det gör vi. hörs snart igen, mina hjärtegullisar.

en sånhäringa fin tröja får ni gärna ge mig i 17 år och 3 månaders present i morgon. tack på förhand lovers.

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Amen hörrudu! Om jag inte har bildbevis, hur ska då folk tro mig?

2011-02-02 @ 18:06:12
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0