give peace a chance

hej lovers. ni vet dom däringa dagarna när man blir sådär supermegasugen på choklad och inser att man är laktosintolerant? ja. nivet. jag har haft fyra sånnnnna dagar i rad nu. det är så himla onajs. för så fort min tunga vidrör  den där ljuvliga lilla kvadratcentimetern som gud skapat känner jag magen vända sig uppochner och ge ifrån sig ljud som inte hör hemma på den här planeten. jag är verkligen inte bra på att vara laktosintolerant. för även om det där inträffar, fortsätter jag trycka in 13 bitar till. jag tror jag måste hitta en vikarie till choklad.

nääää nu ska jag äta morot och leta fram mitt underställ (grrrrrRrrRrRRr).

hahahahehehehehhuuuhuhhöhöhöhhihiihihih




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0