I'd buy a big house where we both could live

eftersom alla verkade vara så himlans förundrade över hur jag kunde skriva mitt prov så megafort igår tänkte jag att jag skulle förklara för er. jag ville nämligen med en tidigare buss och viljan att INTE missa den bussen var så stor att nått kickade igång inom mig. ni vet sånna däringa mammor som lyft bilar för rädda sina fastklämda barn. det var lite så igår. jag fick superkrafter. min hand liksom dansade och studsade fram över raderna utan att sluta. oavbrutet i 25 minuter vilade pennspettsen mot papperet och den var utom kontroll. jag tänkte knappt, bara skrev.

och jag är medveten om att jag har skrivit bättre prov i mitt liv. men hey. jag kom hem en hel timme tidigare än vad jag hade gjort om jag missat bussen. och en timme är värdefullt. ja. det är det. jag hann liksom både pilla bort navelludd OCH göra rent i mitt akvarium. eller asså. jag hade hunnit om jag hade haft ett. akvarium alltså. en navel har jag. jag tror alla har det. förutom killen i den där tv-serien kyle xy. och han blev ju typ mobbad på grund av sin obefintliga navel. så aaaa. jag tror alla har en. eller dom som saknar en säger nog inget till nån. för då kan man bli lika mobbad som kyle. och det vill man ju inte.


det här är kyle och en brud som jag inte vet vad hon heter. kyle har ingen navel. feel free to mobb him.


Kommentarer
Postat av: martina

jag tror att han stoppat/gömt ner naveln i byxorna haha!

2011-02-26 @ 00:08:27
URL: http://pussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0