what hurts more than losing you, is knowing you're not fighting to keep me

herrejösses vad helgen gick fort. bara sprang ifrån mig liksom. och för första gången på långlång tid har jag spenderat den i fina falköping, staden som gud kom ihåg. (till skillnad från tidaholm, staden han glömde.) hohehaa
anywaayy, jag har gjort lite allt möjligt. visat hur otroligt sämst jag är på bowling, burit stolarokuddarokläderokartonger o massa såntdär man bär när nån flyttar.
och dagen till ära ägde jag min lillepluttbror i tv-inställning. han körde på titta-på-knapparna-och-försöka-tänka- taktiken, medan jag körde trycka-på-knapparna-och-se-vad-som-händer. än en gång lyckades jag bevisa att det gåååår att fixa saker även om man kan ingenting. sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0