would you laugh at me, if i said i cared for you?

jag ska strax svida om till mina redan svettiga träningskläder och snöra på mig mina fotbollsskor för lite utomhusträningen så här lite trevligt på onsdagskvällen (och herregud vilken lång mening det där blev!). man skulle ju kunna tro att jag är astaggad och har ätit pasta sen i förrgår oså. men om sanningen ska fram så känner jag mest att det kommer bli kallt. kallt. och så lite kallt. sen har jag sträckt mig i rÖven också. det gör det hela ännu mer onajs. men jag får väl bita ihop mina kissielips och göra det bästa av situationen.

näääe nu är jag KISSIEnödig så jag ska väl springa upp till toan innan det är försent. TTYL PPL. (heheheheheehehhe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0