A clever person solves a problem, a wise person avoids it.

nu var det jättelängesen jag skrev något här. det beror på både det ena och det andra. men inte alls det första. det har bara varit lite sådär halvtomt i huvudet det sista. och när det är halvtomt så finns det liksom knappt något alls. och då är det svårt.

i alla fall så har det hänt otroligt mycket sen sist. jag har till exempel varit i skara. jag har till exempel varit vaken i 32 (inte nu alltså, utan i skara, som jag nu döpt om till the city that never sleeps. för aaa jag sov ju inte hehe) jag har till exempel gjort ett besök under vår röda fina bil (detta kan ha varit ofrivilligt eller inte. jag tänker inte säga vilket) jag har till exempel åkt pulka med min nya jacka (aaaa asså inte åkt pulka på min jacka, jag hade på mig jackan som man brukar ha jackor. den är blå också) jag har till exempel påbörjat min fjärde termin på gymnasiet (och har besämt att det nu är nedförsbacke). thats it people. nu vet ni hur det står till med eran alls favorit my.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0