jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu

mamma dammsuger, pappa tjatar på filip, johan jagar filip, filip skriker lite som vanligt, pappa blir lite arg, mamma dammsuger fortfarande. själv sitter jag i världens mest osköna soffa. nu kom pappa tillbaka med fönsterputsen i högsta hugg och putsade av tv, fint blev det.

helst av allt skulle jag nog vilja sova. fast egentligen vill jag nog inte det, för ikväll är det ju HANDBOLL. hjälp, jag är nervös. sådär lite nästan-kissa-på-sig-nervös. sen ser jag fram emot att duscha ikväll också, jag har kommit på en ny taktik. man fryser och går in i duschen, sen duschar man i ljummet, nästan lite kallt vatten bara för att plåga sig själv o sen det sista drar man på varmvatten så det ryker om det. jisses vilken känsla det är, INDESCRIBABLE PEOPLE, INDESCRIBABLE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0