the pursuit of happiness

trots att det är torsdag, jag har haft 6 lektioner, det inte va god mat, jag har svenskaprov imorrn ochsåååvidareee, har det fortfarande vart en bra dag. liksom hur ofta är man glad efter en dödsdag i skolan.

förövrigt har jag inte kissat på hela tolv timmar idag. nytt årsbästa, iofs har det bara gått tretton dagar på det här fantastiska året, men det är lika mycket årsrekord för det!
imorgon ska jag besöka ett gym för första gången i mitt liv, tillsammans med världens bästa ronja. (jag hon är bättre än ronja rövardotter)

NU ÄR DET HALV ÅTTA HOS MIG, hihi

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag känner mig hedrad, på riktigt! :D

2011-01-13 @ 21:46:19
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0