jag vet vem jag är när jag är hos dig

nedrans arslebananer vad ont jag har i tummen. de där sprickorna som sitter där har fått utstå allt från apelsiner och shampoooo till varmvatten och snöskyfflar. åååååååh

eftersom klockan har passerat tolv, tänkte jag berätta vad jag gjort idag. och lite andra intressanta saker också för den delen.
jag sov lite sådär mysigt länge, samtidigt som mamma dammsög mitt rum. sen fortsatte jag dagen med goda mackor och återupptäckte den fantastiska smaken av nyponsoppa. sen åt jag fiskpinnar, med lite citron. sen tittade jag på tv, och på tv, och på tv. här möblerade jag nog om rummet igen. sen skottade jag snö i värsta dunjackan, enda problemet var att det inte va sådär dunjackssvinkallt ute, så jag svettades nog lite tror jag. sen duschade jag lääänge, jag kan nog ha kissat också! efter det plockade jag fram en mysig kvällsmat, såg på när lars kristerz failade på fortet och diskade efteråt. SEN mina vänner, åt jag popcorn och tittade på en knastrig sällskapsresanfilm. sen hamnade jag av någon konstig anledning vid datorn.

det där var förmodligen första och sista gången jag skriver upp min dag i ord. den som plågade sig igenom min händelserika dag får en puss, alltså ingen riktig utan en låtsaspuss. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0