when words fail. music speak.

just nu sitter jag och läser på skolans brandsläckare. en är kolsyre-släkare och en är skumsläckare. om ni ville veta. och nu kan man ju fråga sig varför i hela kissies värld jag sitter och läser på brandsläckarna. jo barn. ni förstår, jag har en so called holehour. it is när you inte have lektion in a long tid. och då finns det inte mycket att välja på här i livet, antingen läser man på brandsläckarna eller så dör man. och jag, livsnjutare som jag är, väljer att inte dö och läser därför på brandsläckarna.

nej nu ska jag återgå till att läsa vidare på mina små släckisar. ha en fin dag alla våra två läsare. för det ska jag ha.



bilden har inget med texten att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0