don't rain on my parade

hej kompisar!
idag har vi i tvåan haft utspark för treorna. det var kul. och snart är det vår tur att sparkas ut. ett år. det är typ ingenting alls. om man jämför med typ... två år. jag är verkligen taggad på att ta studenten. för jag vill vara sådär fri. som man inte är nu. fri fri fri. det är nog mitt favoritord. i alla fall just nu.
men för nu så ser jag nog bara fram emot sommarlovet. för det är så efterlängtat och så välkommet så det finns inte. och sen kom jag på en genialisk idé! eftersom jag står på inringning hela sommaren så betyder det att jag förmodligen kommer ha typ inget alls att göra förutom att vänta på att telefonen ska ringa. så ah. jag kom på att jag ska bloggeliblogga som aldrig förr! hur bra? så bra!
så från och med nu ska jag köra hårt. jag tänker dokumentera allt för er kära vänner. och det kommer bli sååå bra. tro mig. jag vet. hehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0