a 1000 times good night

hej kompisar!
jag vet att det har varit rätt tyst från vår sida och så där. men livet är liksom lite fullt och så. så ah. typ. i alla fall. nu ska jag snart dra iväg och möta upp mina fina polerz. vi ska typ chillidilla lite granna. ha det fint! och kolla hit snart igen för när vi väl skriver något. då jävlar är det värt att läsa!

och det här är då the look of the day as we say in americat. puss!



egentligen skulle jag göra tummen upp. men den bilden visade hur sjukt stora händer jag har så jag tänkte liksom att det är ju synd att alla får veta det. fast nu vet ni i alla fall... så ah. egentligen kunde jag ju valt den bilden... men eftersom mitt motto är att allt utan bildbevis är falsk så är det ju faktiskt så att det är falsk. jag har alltså inte sjukt stora händer. nej. puss. igen. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0