i've had the time of my life

Jag tror minsann att ett litet HEJ skulle vara på sin plats. Så. HEJ. Det var ett tag sen. Ett ganska långt tag sen faktiskt. Ett helt sommarlov plus lite till skulle man väl kunna säga. Det har hänt en himla massa sen sist och om jag skulle försöka skriva ned allt skulle det här inlägget aldrig ta slut. Så jag struntar i det och sammanfattar istället mina senaste månader med en liten sång:
.
Eftersom jag är en sann Gleek så fick deras version tala för mitt sommarlov. Jag tror ni fattar hur bra jag har haft det.
.
Och vad händer nu då? Ska vi fortsätta blogga? Kommer vi någonsin ta studenten? Kommer My överleva till sin efterlängtade 18årsdag? Är måfå ett riktigt ord? Har min dvd gått sönder eller är det bara sladden som inte är i? Så många frågor med så många svar. Och den enda jag tänker berätta svaret på nu är fråga ett. Ja. Vi kommer fortsätta blogga. Vi kan inte svika våra fans nu. Ni är så djupt inbäddade i våra hjärtan att det inte finns någon chans i världen att vi skulle kunna överge er.
.
Så med en graviditet kvar till studenten säger jag så här: Keep reading, för det är nu det börjar hända grejer.
M to the Y

Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

åh älskar glee :D

2011-09-08 @ 19:36:10
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0